torsdag 17 januari 2013

what am I doing..


Jag sitter med väskorna packade till den absoluta bredden och ska snart gå och lägga mig. Just nu vill jag stanna tiden, rulla tillbaka till den exakta dagen jag kom hem igen och leva om domhär veckorna, och inte ändra en endaste liten detalj, för allting har varit perfekt.
Och även om jag vet hur mycket jag älskar sb och vet att jag kommer att må bra när jag väl är tillbaka, så vill jag just nu inte åka alls.

Jag vet att en del påpekar hur velig jag är och hur ofta jag ändrar mig ang min framtid osv, men jag bara är såhär. Jag är ganska knäpp av mig och vet varken ut eller in ibland, men jag vet att jag har många vänner som älskar mig för den jag är.

Ikväll går jag och lägger mig i hamnen, Västerås, med en massa trygghet och imorgon kväll går jag och lägger mig i Santa Barbara, i en tom lägenhet. Första veckan bor jag ensam och ska ägna mig åt träning och att gå längs stranden och bara tänka. Jag måste komma på vad FAN jag vill rent utsagt, och i mars måste jag ha bestämt mig för o jag ska skjuta upp min tjänstledigt ytterligare eller inte.

Nästa inlägg kommer ifrån andra sidan atlanten.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar